renske schreef:We hebben er zooo zin in!!!!
SDreptiles schreef:Xas het lekkere cola en sprite Jan Paul en Renske?
Jan Paul schreef:SDreptiles schreef:Xas het lekkere cola en sprite Jan Paul en Renske?
Kwamen Fred Gaal ook nog tegen maar voor het echt tot mijn hersenen doordrong, dus mijn excusses daarvoor Fred Normaal maken mijn hersenen meer verbinding zeg maar....
Geen probleem, veel tijd had ik op dat moment ook niet meer.
Ik stond op het punt om verder te rijden naar Frankfurt a/d Main om 2 pracht Denneappelskinken op te halen.
De beurs was warm en druk nog een wonder dat jullie rond kondel lopen met zo'n griep.
Jan Paul schreef:Geen probleem, veel tijd had ik op dat moment ook niet meer.
Ik stond op het punt om verder te rijden naar Frankfurt a/d Main om 2 pracht Denneappelskinken op te halen.
De beurs was warm en druk nog een wonder dat jullie rond kondel lopen met zo'n griep.
Dat zei je idd, ik heb er nog twee zien zitten volgens mij ergens in een hoek. Had je die gezien? Ik denk dat dit voor ons de zwaarste beurs ooit was (Voor mij in ieder geval wel), zag ze soms ook echt even wegdraaien voor mijn ogen en zijn ook aardig wat keren luchtje wezen scheppen. En na zoveel uur rijden hadden we beide zoiets van nu zullen we het afmaken ook.... Denk dat het zweten ons wel heeft geholpen want gaat al iets beter, maar achteraf gezien gekkenwerk natuurlijk.
Ps, wel leuk om te weten tegen wie ik praat, tekst is vaak ook maar tekst
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten