BeeMeR schreef:Ik kom alleen uit het verre België als de meeting bij JP en Renske is, hahaha
renske schreef:Vind het heel leuk hoor, maar dat willen we sowieso onze dieren niet aan doen. Als hier 20 man over de vloer komt, dan zijn ten eerste onze honden en katten over de zeik.. Daarnaast een hele hoop reptielen in de stress. Dit kan zorgen voor legnood, überhaupt geen eieren of stress waarop ziekte volgt voor onze reptielen. Ik moet er in ieder geval niet aan denken. Het komt misschien over alsof we niemand hier willen laten kijken, maar als wij tegen iedereen zeggen dat het goed is dat ze langs komen. Dan zouden wij elk weekend (vrijdag tot zondag) alleen maar mensen over de vloer krijgen. Daar kunnen wij als autisten ook niet heel goed tegen en daarnaast zijn we elke week als we weer aan het werk moeten helemaal uitgeblust. Ook kunnen we de bouwprojecten die wij doen niet meer uitvoeren zoals wij dat nu doen en schiet het ook niet meer op.
En zeker zo een hele meeting durven we niet aan met die dieren die we nu hebben. We hebben er hard genoeg voer gewerkt en de dieren verdienen de rust. Daarom ook dat wij jullie laten mee genieten via foto's en filmpjes. Dan kunnen we het toch nog een beetje delen.
We vinden het heel lief dat jullie het zo prachtig vinden dat jullie hier de meeting willen in plaats van zo een reusachtige dierentuin. Dank jullie daarvoor.
renske schreef:Lijkt me alleen handig als er meerdere keuzens kunnen gemaakt worden. Denk dat dat nog wel belangrijker is dan de poll hierboven. Ik denk namelijk als je meerdere keuze hebt dat je ook de datum kunt kiezen waarop de meeste mensen kunnen. Zo deden we dat toen ook op het andere forum. Werkt veel beter.
MarcoG schreef:Lijkt me ook een leuk idee
Zo JP in zijn voor een bbq in zijn tuin
geintje uiteraard
maar als je kijkt naar een dierentuin zo ik een meer centraal gelegen dierentuin kiezen, omgeving utrecht/amersfoort.
Of we kunnen ergens een zaaltje huren, met genoeg animo is dat voor iedereen wel te overbruggen, lijkt me
MarcoG schreef:Op dit moment staan Blijdorp en Burger's Zoo gelijk in de poll.
Als iedereen tot en met aanstaande Vrijdag (08 feb) hun stem voor de dierentuin wil door geven.
Aan de hand van de poll wordt er dan besloten en zal ik de openingspost aanpassen.
Dan zal ik ook gelijk een poll maken voor de datum met meerdere opties.
Voordat er echt een datum wordt gekozen moet je iedereen 2 weken de kans geven om te stemmen, dus tot 23 feb ong.
Vanaf daar dan verder plannen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten