Jan Paul schreef:Serpent steve, wat bedoel je te zeggen, dat ik geen verstand van plakband heb en doosjes? Maak dat aub een ander wijs ok, ik zag dieren staan en dat was niet verantwoord, potentieel dodelijke dieren Ga een ander voor leugenaar uitmaken, niet mij. Maar goed dat het verboden is daar, helaas word er niet scherp genoeg op toegezien. Maar lekker boeiend, kost ons allen uiteindelijk maar de kop niet dan?! Omdat een stel staatsmongolen die niet kunnen nadenken er maar een pleuriszooi van schoppen.........
Heel lachwekkend idd
DarkDevil schreef:kan me vergissen maar volgens mij werden er wel 1 of 2 bloedpythons aangeboden d8 ergens helemaal int midden.
en anolissen alleen maar de ridderanolis heb ik enkele malen gezien.
ChantallicA schreef:Maar ik kan me iets herinneren over dat er ook een x een gifslangen hoek was? Of ben ik nu in de war met een andere beurs?
ChantallicA schreef:Aaaah kijk dat was het! Daar wil ik dit jaar ook weer heen, gewoon lekker rond neuzen, kijken, info winnen, boodschappen doen enz!
Serpent Steven schreef:Jan Paul schreef:Serpent steve, wat bedoel je te zeggen, dat ik geen verstand van plakband heb en doosjes? Maak dat aub een ander wijs ok, ik zag dieren staan en dat was niet verantwoord, potentieel dodelijke dieren Ga een ander voor leugenaar uitmaken, niet mij. Maar goed dat het verboden is daar, helaas word er niet scherp genoeg op toegezien. Maar lekker boeiend, kost ons allen uiteindelijk maar de kop niet dan?! Omdat een stel staatsmongolen die niet kunnen nadenken er maar een pleuriszooi van schoppen.........
Heel lachwekkend idd
Hahahaa
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten